14 maart 2016

Waarom deze cursus?

Alles draait om het creëren van waarde.
Maar hoe maak je duidelijk dat wat jij doet echt de moeite waard is?
Hoe laat jij zien dat wat je doet waardevol is?

Veel mensen en afdelingen in de informatiedienstverlening moeten zichzelf heruitvinden om hun positie te handhaven.
Door de snel veranderende wereld en nieuwe technologieën zijn velen gedwongen om opnieuw hun waarde te bewijzen en hun bestaansrecht te rechtvaardigen.

Sommigen kunnen dat prima. Totdat er bezuinigd moet worden of er andersoortige concurrenten bijkomen.
Dan blijkt het toch lastig om anderen te overtuigen van de waarde die jij toevoegt.

Daarom is er deze cursus.
Speciaal voor gedreven informatieprofessionals, teams en afdelingen in de informatiesector die willen leren hoe je ‘de wereld’ voor eens en altijd duidelijk kunt maken waarom wat je doet echt de moeite waard is.

Want, Like it or not, we’re all in sales now. Zoals Daniel Pink het zegt:

“Whether we’re employees pitching colleagues on a new idea, entrepreneurs enticing funders to invest, or parents and teachers cajoling children to study, we spend our days trying to move others. Like it or not, we’re all in sales now.”